به گزارش عصر اتحاد به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، دکتر صابر علیدادی با اشاره به اهمیت مرکز ارتباط با مشتریان( سامانه ۱۲۲) گفت:این مرکز اولین درگاه ارتباطی بین شرکت و شهروندان میباشد، که باید دائماً مورد حمایت سایر واحدهای سازمان قرار بگیرد.
علیدادی ادامه داد: تسریع در ارائهی خدمات به روز و مطلوب به شهروندان، نیازمند بهروزرسانی در چرخهی دریافت و ارسال گزارش از مرکز ارتباط مردمی به واحدهای مرتبط میباشد.
سعید دشتیزاده مدیرعامل شرکت آبفا اهواز نیز در این جلسه گفت: با تخصیص اعتباراتی مناسب به مرکز ارتباط با مشتریان به زودی شاهد بروزرسانی درزمینه سخت افزار و نرم افزار سامانهی ۱۲۲ شرکت آبفا اهواز خواهیم بود.
گفتنی است: در این جلسه معاونین، مدیران و کارکنان مرکز ارتباط با مشتریان آبفا اهواز نیز حضور داشتند.